Имам съмнение, че неработи, още повече, Алекс ме подсети за някакво реле, ама дайте идея как да разбера работи ли гадината /подозирам, че не/ и ако някой знае на кой ПДФ да го открия!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Работи ли вариатора?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщениеИмам съмнение, че неработи, още повече, Алекс ме подсети за някакво реле, ама дайте идея как да разбера работи ли гадината /подозирам, че не/ и ако някой знае на кой ПДФ да го открия!sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
-
Опитай се да подадеш директно 12V на вариатора при работещ на празен ход ДВГ. Ако вариатора сработи, то празния ход ще стане неравномерен.
Ако горния тест проработи, тогава трябва да провериш дали стига сигнал до самия соленоид за вариатора.
Варианта със сигналната крушка не е лош, но натоварването на ДВГ можеш да го направиш по др начин - например да включиш на 2-ра предавка и да се опиташ да тръгнеш с дръпната ръчна спирачка, като поддържаш двигателя над 1500 об/мин. Ако крушката светне, значи всичко е ОК.
Пиши после за резултата.
Успех!AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Под гофрирания маркуч на дебитомера.Ако е оригиналното реле,е с червена лентичка диагонално на самото реле,защото е с транзистор.Релето е Бош,струва 27 лева - ново,ако сложиш обикновенно,неработи добре.Релето сработва при почти всяко по-рязко подаване на газ,независимо от обороти,натоварване,скорост....
Comment
-
Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщениеПод гофрирания маркуч на дебитомера.Ако е оригиналното реле,е с червена лентичка диагонално на самото реле,защото е с транзистор.Релето е Бош,струва 27 лева - ново,ако сложиш обикновенно,неработи добре.Релето сработва при почти всяко по-рязко подаване на газ,независимо от обороти,натоварване,скорост....
Давайте други идеиAlfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщениеВъпросното реле премина успешно тестовете сработва и извършва правилна комутациа, бушона зад него 7,5 А също е в изправност. Соленоида с подаване деректно напрежение към него също сработва.
Давайте други идеи
Провери тогава на самото реле, на клемата на която се забучва то, дали има напрежение за бобинката му!! Нямам спомен от по + или по - се упрявлява...
Може да замериш за всеки случаи и кабелите м-у релето и клемите на вариатора за прекъсване..
Намерих я... (схемата Y81 е вариатора)Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 19:12.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Comment
-
Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщениеБушона 7.5А е за бенз. помпа ...
Инак ей ви една схема на релета и бушони, щот в манюала са на кучето под опашката - нивга няма да се сетите къде са описани
---------- Post added at 16:11 ---------- Previous post was at 16:10 ----------
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеНе остава много...
Провери тогава на самото реле, на клемата на която се забучва то, дали има напрежение за бобинката му!! Нямам спомен от по + или по - се упрявлява...
Може да замериш за всеки случаи и кабелите м-у релето и клемите на вариатора за прекъсване..Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Схемата...
Ех... Нещо неиска да се качиLast edited by mimouzunov; d.m.y г., 19:20.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Остава лоша връзка и корозирали кабели някъде, но вече ми писна на ку*ра и няма да правя глупости.
Има ли вариант ЕКУ-то да е забило нещо от грешки или някакъв сервизен режим??? Щото изобщо не върви баси майтапа изложих се на Банкя като вафладжия
Значи черния кабел на вариатора е маса!
Която си я има постоянно и е в изправност, остават много малко недуразумения с другия колега Тоци изчезналий, ама ще го гепя някъде в БошменияLast edited by vaklinator; d.m.y г., 19:23.Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Въпросното нашо реле тегли + от релето на бензиновата помпа!!Когато то сработи пуска 12В през бушон 15а към помпата, същото напрежение но преди бушона отива в релето на вариатора!!!
Понякога правят проблем самите клеми на релетата (женските)
---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:33 ----------
Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщениеБушона 7.5А е за бенз. помпа ...
Инак ей ви една схема на релета и бушони, щот в манюала са на кучето под опашката - нивга няма да се сетите къде са описани
Форума не ми позволява да кача схемата на релета и тн защото вече е качена ,проблема е обаче че неможе да се отвори от форума защото явно фаила е повреден...Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 19:45.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеБушон 7.5А нее за помпата!!! Тоя бушон е за подгрева на ланда сондата!! 15А бушон е за бензиновата помпа!
Comment
Comment