Известие

Collapse
No announcement yet.

Работи ли вариатора?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Работи ли вариатора?

    Имам съмнение, че неработи, още повече, Алекс ме подсети за някакво реле, ама дайте идея как да разбера работи ли гадината /подозирам, че не/ и ако някой знае на кой ПДФ да го открия!
    Alfa 155 2.0TS 8V '93
    sigpic
    VW LADAVAGEN '81
    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

  • #2
    Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
    Имам съмнение, че неработи, още повече, Алекс ме подсети за някакво реле, ама дайте идея как да разбера работи ли гадината /подозирам, че не/ и ако някой знае на кой ПДФ да го открия!
    Бодни една крушка няколко ватова на клемите и я изфорсираи колата...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      Точно за тебе се сетих и какво да правя ,ако неебава да светне?
      Alfa 155 2.0TS 8V '93
      sigpic
      VW LADAVAGEN '81
      CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

      Comment


      • #4
        то и да светне, пак няма гаранция че не е блокирал клапана! Иначе става ясно, че поне има захранване до клапана с крушката !


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #5
          Опитай се да подадеш директно 12V на вариатора при работещ на празен ход ДВГ. Ако вариатора сработи, то празния ход ще стане неравномерен.
          Ако горния тест проработи, тогава трябва да провериш дали стига сигнал до самия соленоид за вариатора.
          Варианта със сигналната крушка не е лош, но натоварването на ДВГ можеш да го направиш по др начин - например да включиш на 2-ра предавка и да се опиташ да тръгнеш с дръпната ръчна спирачка, като поддържаш двигателя над 1500 об/мин. Ако крушката светне, значи всичко е ОК.

          Пиши после за резултата.
          Успех!
          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

          Comment


          • #6
            Благодаря за съветите.
            Тъкмо започнах с опитите и се стовари един чудовищен порой и на ГЕРБ да им е*ба май**та)
            Alfa 155 2.0TS 8V '93
            sigpic
            VW LADAVAGEN '81
            CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

            Comment


            • #7
              Под гофрирания маркуч на дебитомера.Ако е оригиналното реле,е с червена лентичка диагонално на самото реле,защото е с транзистор.Релето е Бош,струва 27 лева - ново,ако сложиш обикновенно,неработи добре.Релето сработва при почти всяко по-рязко подаване на газ,независимо от обороти,натоварване,скорост....


              Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                Под гофрирания маркуч на дебитомера.Ако е оригиналното реле,е с червена лентичка диагонално на самото реле,защото е с транзистор.Релето е Бош,струва 27 лева - ново,ако сложиш обикновенно,неработи добре.Релето сработва при почти всяко по-рязко подаване на газ,независимо от обороти,натоварване,скорост....
                Въпросното реле премина успешно тестовете сработва и извършва правилна комутациа, бушона зад него 7,5 А също е в изправност. Соленоида с подаване деректно напрежение към него също сработва.
                Давайте други идеи
                Alfa 155 2.0TS 8V '93
                sigpic
                VW LADAVAGEN '81
                CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                  Въпросното реле премина успешно тестовете сработва и извършва правилна комутациа, бушона зад него 7,5 А също е в изправност. Соленоида с подаване деректно напрежение към него също сработва.
                  Давайте други идеи
                  Не остава много...
                  Провери тогава на самото реле, на клемата на която се забучва то, дали има напрежение за бобинката му!! Нямам спомен от по + или по - се упрявлява...
                  Може да замериш за всеки случаи и кабелите м-у релето и клемите на вариатора за прекъсване..
                  Намерих я... (схемата Y81 е вариатора)
                  Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 19:12.
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10
                    Бушона 7.5А е за бенз. помпа ...
                    Инак ей ви една схема на релета и бушони, щот в манюала са на кучето под опашката - нивга няма да се сетите къде са описани
                    Attached Files
                    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                      Бушона 7.5А е за бенз. помпа ...
                      Инак ей ви една схема на релета и бушони, щот в манюала са на кучето под опашката - нивга няма да се сетите къде са описани
                      За бензиновата е 15 син и е зад съседното реле, аз говора за средното с диода и зад него седи бушонче 7,5А - кафяво

                      ---------- Post added at 16:11 ---------- Previous post was at 16:10 ----------

                      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                      Не остава много...
                      Провери тогава на самото реле, на клемата на която се забучва то, дали има напрежение за бобинката му!! Нямам спомен от по + или по - се упрявлява...
                      Може да замериш за всеки случаи и кабелите м-у релето и клемите на вариатора за прекъсване..
                      При откачени кабели от соленоида и включена само лампичка 2W при сериозно форсиране жичката лекичко се зачервява, но това неможе да включи соленоида мамка му и БОШ-менски работи
                      Alfa 155 2.0TS 8V '93
                      sigpic
                      VW LADAVAGEN '81
                      CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                      Comment


                      • #12
                        Схемата...

                        Ех... Нещо неиска да се качи
                        Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 19:20.
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #13

                          Остава лоша връзка и корозирали кабели някъде, но вече ми писна на ку*ра и няма да правя глупости.
                          Има ли вариант ЕКУ-то да е забило нещо от грешки или някакъв сервизен режим??? Щото изобщо не върви баси майтапа изложих се на Банкя като вафладжия

                          Значи черния кабел на вариатора е маса!
                          Която си я има постоянно и е в изправност, остават много малко недуразумения с другия колега Тоци изчезналий, ама ще го гепя някъде в Бошмения
                          Last edited by vaklinator; d.m.y г., 19:23.
                          Alfa 155 2.0TS 8V '93
                          sigpic
                          VW LADAVAGEN '81
                          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                          Comment


                          • #14
                            Въпросното нашо реле тегли + от релето на бензиновата помпа!!Когато то сработи пуска 12В през бушон 15а към помпата, същото напрежение но преди бушона отива в релето на вариатора!!!
                            Понякога правят проблем самите клеми на релетата (женските)

                            ---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:33 ----------

                            Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                            Бушона 7.5А е за бенз. помпа ...
                            Инак ей ви една схема на релета и бушони, щот в манюала са на кучето под опашката - нивга няма да се сетите къде са описани
                            Бушон 7.5А нее за помпата!!! Тоя бушон е за подгрева на ланда сондата!! 15А бушон е за бензиновата помпа!

                            Форума не ми позволява да кача схемата на релета и тн защото вече е качена ,проблема е обаче че неможе да се отвори от форума защото явно фаила е повреден...
                            Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 19:45.
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                              Бушон 7.5А нее за помпата!!! Тоя бушон е за подгрева на ланда сондата!! 15А бушон е за бензиновата помпа!
                              Ми значи аз съм в бил в грешка до сега ... сори за подвеждането.
                              155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                              Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                              Comment

                              Working...
                              X